Kelebekkkk34 Merhaba kızlaaarr, şimdi kontrolden geliyorum yumurtalarım 17-18 mm boyutuna gelmişler doktorum akşam 7-8 gibi çatlatma iğnesi vurul dedi ama erken mi değil mi anlayamadım. Siz kaç mmdeyken vuruldunuz?
Hilaysn Kelebekkkk34 ben de dün doktor kontrolüne gitmiştim boyutunu tam söylemedi ama gayet iyi gelişmişler dedi iğneyi aldıktan sonra hemen yaptı doktorumuz 9.30 gibi. 17 mm altında tam olgunlşamadığı için yapmıyorlar genelde en ideal 18-20 mm arası diyorlar.
Mismis35 Kelebekkkk34 canım merhaba. 3 adet 16 mm yumurta oluştuğunda vuruldum. Şuan 36. Haftamızdayız
Hilaysn Kelebekkkk34 hayııır vermedi ama 3 gündür ovulasyon takibi yapıyorum saat 10′da yaptığımda pik görünüyor hatta ilk defa bu kadar koyu pik gördüm büyük ihtimalle 36. saate çatlamış olur.
Kelebekkkk34 Mismis35 oo maşallah çok sevindim erken değilmiymiş yani 😊 kafam çok karıştı yarın mı vurulsam diye düşünüyodum
Busranur_mnts Kelebekkkk34 bi araştır bakalım benim bildiğim iğne etki edene kadar Yumurta az daha büyüyor zatem doktorlar da genelde 36 saat sonra ilişki diyordu
Melekk_38 Kelebekkkk34 yumurta büyğklüğüne alttan mı bakıyolar yoksa karından mı acaba merak ediyorum da