Selamlar gebelik şekerim çıktığı için tam donanımlı bir hastane istiyorlar bunun içinde şehir hastanesi daha iyi diyorlar orada (Yaşam Kemal Apak) diye bir doktor varmış doktor hakkında bilgisi olan veya şu doktor çok iyi diyenler yoruma yazar mısınız son 3 ayım kaldı daha bir hastane bulamadık 🫣