Herkese selam 12. haftamdayım 🥰 İkili tarama yerine fetal dna testi yaptırmak istedim ancak bu konuda bilgi eksikliği çok fazla vardı o yüzden birebir deneyimledim ve sorularınız varsa yardımcı olmak isterim.
Ankara’da yaşıyorum fakat Ankara’da yaptırabileceğim devlet hastanesi bulunmadığı için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesinde yaptırdım. Özel laboratuvarlar ile arada büyük bir fiyat farkı vardı. Ayrıca güvenilirliği daha fazla olduğu için burayı tercih ettim.
Sonuçları henüz almadım ancak süreç hakkında sorularınızı yanıtlamak için bu başlığı açtım herkese sevgiler💕🌸