
Kocama bu ikisini düşünüyorum pasta net bu bide hediye alayım dedim mont mu alsam dedim ama dolabı kaban hep mont pek onun tarzı değil bende kullanabilceği bişey alayım dedim kaban carptı gözüme bide aksam yemeginde vericem işte mekana daha onceden gidip pasta ve hediyeyi bıraksam 3 4tane helyum kalp balon alsam masada süs olsa az mum vs çok mu sade olur yoksa ideal mi kızlar sizce düşündükce içinden çıkamıyorum 🥲🤍