zeysah bende doktorumu değiştirdim bugün , devletteki doktorumuz test sonucuna güzel dedi . Bu testlere takılıp kendinizi üzmeyin dedi eskiden böyle şeyler yoktu dedi. Söylenen her şey bir ihtimal dedi. Bu ihtimaller hep var zaten. Ekonomik gücü olan fetal dna testi yaptırsın dedi , en güzel ve en net sonuç veren testmiş. Kimseler canını sıkmasın. Allah’ın izniyle sağlıkla hayırla gelsin bebelerimiz.