Kizlar pazartesi günü doğumum olacak. Ama kendi ailemden kimse gelemiyecek. Doğumuma eşim kayınvalidem , eltim,görümcem gelecek. Ama amaliyattan sonra giyinmeyi eşim yapsın istiyorum. Odada ben giyinirken eşimin ailesi olsun istemiyorum cekiniyorum . Anneme güvendim o da gelemeyecek. Sezeryan sonrası giyinme nasıl oluyor