Kızlar aslında hic bebeği görmedik boş gebelikti o yüzden üzülmedim gibi görünsemde icimde bir boşluk oldu sanki.. ben mayıs ayında doğar şöyle olur böyle olur diye planlar yaparken hayatın ve allahın bize kısmeti bu sekildeymiş bir oğlum var Aralık’ta 4 yaşında olacak.. aslında ona bir kardeşte olmasını istemiştim yaş arasını bu şekilde ideal diye düşünüyorduk.. şimdi süreç nasıl ilerleyecek bir daha ne zaman hamile kalmalıyım kalırsam aynı seyleri yaşar mıyım korkusu icimi daraltıyor 😣😣 tecrübelerinize ihtiyacım var