LeydiDaisy 32+1’im 😊 biraz yorulmaya nefes nefes kalmaya başladm yere oturdum mu zor kalkıyorum😂 panda gibi yuvarlanmam gerekiyo çok komik😂
Busranur_mnts Busraaaakkk 22 haftalık olduk o minik kıpırtılar bebiş büyük ihtimalle ben de 17 18 haftalarda günde 1 2 kez pıt gibi hissediyordum 21. Haftada birkaç kıpırtı olmaya başladı 1 2 kere de belirgin hareket hissettim hala düzenli değil
Biyiklikedi minic 37.haftadamdayım. 12 gün sonra zorunlu sezaryenim var. Ama o kadar ağırlaştım ve yoruldum ki. 3 yaşında birde kızım var, günler zor geçiyor. Üstüne üstlük kızımdan hastalık geçti.
vanilya_kokusu_ momsalis valla devam canım inanki artık kabullenmek ten başka çarem kalmadı geçmiyo zorla geciremiyoruz 😥 sabahları uyanır uyanmaz kusuyorum direk prilam hiç fayda etmiyor
momsalis vanilya_kokusu_ off çok zor ya isyan etmek istemiyorum ama bulantı kadar hiçbisey zorlamıyor halsizliğe uykuya razıyım şu kusma olmasa 😓😓 sağlıkla gelsin inşallah bebeklerimiz siz cinsiyetini öğrendinizmi kız bebekler genelde anneyi böyle zorlar diyorlar acaba doğrumu
Gizemdiro Bugün itibariyle 5 + 5 günlük ama son adet tarihime göre 6+4 günlük olması gerekiyordu geç döllenme mi bilmiyorum Erken gebelik testinde adetimden sekiz gün önce yaptığımda çıkmamıştı Adet günümden iki gün sonra pozitif çıktı ama endişeliyim 😞