momsalis vanilya_kokusu_ merhaba sizin bulantılarıniz coktu sanırım hâlâ devam ediyormu acaba bende 13 haftalıgim feci şekilde devam ediyor bu haftalarda geçmesini beklerken iyice arttı ya önce prilam fayda ediyirdu şimdi onu içtiğim halde kusuyorum
_alininannesi Daha çok yeniyim 7. Haftadayım happy kidsten tekrar moma dönüş yaptım ikinci gebeliğim olacak inşallah Rabbimin izniyle 🤲🏻 hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🌸
Busraaaakkk gebebirhem Aa haftamız aynı 🥰 Hareketlerini düzenli hissediyor musunuz acaba? Ben sadece akşamları seğirme, damar atması gibi şeyler hissediyorum sadece bebiş hareketi mi anlamıyorum da maalesef 🥹
minic Alya05 ben henüz 5 hafta 5 günlüğüm kasık ağrısı ve bel ağrım var ama bebeğim için katlanırım her ağrıya yeter ki sağlıklı olsun her haftanın ayrı bi zorluğu var ağrılar gelir geçer sağlıklı alayım da bebişimi kucağıma gerisi önemli değil
gebebirhem Busraaaakkk Düzenli hissetmiyorum. Bazen böyle içimde bi kıpırtı yada damar atması gibi oluyor ama çok nadir bilmiyorum bebek hareketi mi tam anlamlandırılmıyor da bazı günler hiç bişey hissetmiyorum endişeleniyorum o zaman da ama daha çok küçükler normaldir diye düşünüyorum. Cinsiyeti öğrendiniz mi?