Kızlar 1 kasımda beta 780 ile hamileliğimi öğrendim 3 kasımda tekrar batırdığımda 2010 çıktı dün sağlık ocağında kan aldılar 4200 gibi bir sonuç aldım 10 günde bu kadar az yükselmesi normal mi ? Sizde dırumlar nasıl ?
Keseyi gördük doktorum yerinin güzel olduğunu ve boş olduğunu düşünmediğini söyledi içinde nokta gibi bişey gözüküyordu. Birde son adet tarihime göre 6+6 hamileyim ama doktorum daha küçük olduğunu söyledi bişeyler söyler misiniz lütfen bir de kan değerlerim gayet iyiymiş idrar enfeksiyonum varmış bu ne demek