klncbebek 15 haftalık olduk bu ikinci gebeliğim ama bebiş hareketlerini hissetmiyorum.Sırt üstü uzandığimda alt karın bölgeme kumanda koyuyorum biseyler atıyor kumanda kalp atışı gibi hareket ediyor bu bebişin kalp atışı falan olabilir mi?
sara29 klncbebek senin kalp atışında olabilir damar yani ama bilemedim bende merak ediyorum ikinciye hamileyim daha erken hissedilirmiş
Busraaaakkk klncbebek 17+5 oldum ama inan karnımdaki kıpırdanmalar bebiş hareketi mi değil mi çözemedim 🥹 Sanırım tam tekmelerini hissetmeden anlayamayacağız 🤩
klncbebek sara29 siz kaç haftalıksiniz evet ikincide daha erken hissedilir diyorlarda anlamadım haftaniz büyükse sizde deneseniz kumandayı?😀
gebebirhem Busraaaakkk Bizde bugün 17+5 olduk😊 Hareketlerini tam hissetmiyorum ben bazen de endişeleniyorum siz de durumlar nasıl acaba
klncbebek Busraaaakkk evet tekmelerini hissetsek bizde rahatliycaz bence onlarda 😀sürekli kendini yoklamak hissedememek yoruyor insanı🤦