samira555 banada 25. Haftada suyum fazla denildi, perinatoloji bölümüne yönlendirildi. Bebeğin organlarına bakıldı bir sıkıntı yoktu, şeker yüklemesi yapıldı şekerimde çıkmadı. Doktor yediklerime dikkat etmemi söyledi. Şuan 30. Haftadayız hala aynı bir düzelme olmadı . 2 haftada bir kontrole gidiyorum o şekilde devam ediyoruz. İlk başta çok ağlamıştım korkmuştum çünkü, şuan akışına bıraktım meyveyi azalttım diğer herşeyi yiyorum . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin