zeynepb01 benim de bat 23 Ekim. Bu ay 7 ekimde çatlama olduğunu söyledi doktorum, sonra duphaston verdi, kullanmaya başladım. Bu zamana kadar çok şey denedim her tahlili de yaptırdık sebepsiz infertilite dendi. Bu ay da olmazsa diğer ay sanırım aşılama yapacağız gibi gözüküyor. Yani uzun süre folik asit kullandığım da oldu, farklı vitaminler de kullandım ama nasip işte vakti gelmeyince olmuyor. Belirti olarak sadece şunu söylebilirim adetime 11-12 gün kala adet olacakmış gibi karın ve bel ağrısı yaşadım, karnım çok şişti, dolgunluk vardı bikaç gün sürdü ama şimdi normalim. Duphastonu ilk kez kullandığım için onun yan etkileri olabilir diye düşünüyorum umudum yok yani pek. 🫠