Kızlar selam. 6 gün önce kan vermiştim beta 652 çıktı bana biraz düşük geldi ama asm hemşiresi normal olduğunu tekrarlamaya gerek kalmadığını söyledi. Bir kaç gün önceye kadar ara ara kasık ağrım oluyordu ama artık yok bulantım falan da yok sadece göğüslerim dolgunlasti ve hassasiyet var normal mi sizce