saricivciv_ Dün 1 tane denedim iyiydim. Bugun hıc kullanmadım sanki midem bulanıcak gibi kacıncı haftada bıraktınız
elrahe08 saricivciv_ ben belki iyimdir diye diye tam 20 haftaya kadar kullandım prilamı değil zofer çünkü prilam hiç etki etmiyordu zaten ama herkesin ki aynı değil tabi şuan 8 haftalığım ve aşırı kötüyüm yine bende bu gebelikte ne zaman bitecek diye düşünüyorum
8143 saricivciv_ 29 haftalığım kendim Kötü hissettiğim zaman içiyorum arada mide bulantım oluyor ama benim bulantılarım 2. Trimestirde başladi
katlav saricivciv_ 19.hafta devam ediyorum hala 😔 bırakmayı denediğim her an şiddetle geliyor bulantı 😔😔
saricivciv_ adatuna hayırlısıyla kucagınıza alın inşallah evet genetikte olunca da oluyor benim annemde çok mide bulantısı yaşamış