MelikeGkhn bende geçen hafta 28dim. Benimki de öyleydi canım bugün 29+4 üz. Çok şükür 2gündür uyuyabiliyorum. Hiç uyutmuyordu kasılıyordu yada oynuyordu sürekli. Üst kattaki komşu da ses yapıyordu geçen hafta nerdeyse çıldıracaktım. Magnezyum içiyordum geçmiyordu. Ama dediğim gbi 2gündür rahat uyuyorum haftasıyla alakalıdır belki😐