_Medine kaç haftalık oldunuz? Ne zaman doğacak?
Benim de ilk gebelik 22 oldu bebeto, Kasım ayında 25. Haftada başlayacağım almaya.
3-4 takım yenidoğan alıcam cunku cabuk büyüyor küçülüyormuş
0-3 ay da tulum, alt üst takım olarak 9-10 takım almayı düşünüyorum.
Ağız mendili çok lazım onu fazla alın diyolar.
Elektronik kısmı daha çok tabi ateş ölçer o bu falan googledan güzel liste alınır