Kupp97 Hanımlar aranızda öğretmen olan var mı? Benim doğumumum 15tatile denk gelme olasılığı var. Şayet o zamana kadar izin almadan gidersem ve doğumum tatile denk gelirse tatil bittikten sonra doğum iznini başlatma gibi bi durumum olur mu
Engusa Kupp97 merhaba bana müdürüm bebek doğunca hemen haber vermeniz gerekiyor demişti zaten doğum belgesindeki tarihten itibaren başlıyordur da sizin 36. Hafta sonu yarıyıl başlangıcına mı denk geliyor