Kızlar lütfen yardımcı olursanız sevinirim
Kızımı mayıs ayı gibi tıvalet eğitimi verdim o günden beri gündüzleri çok iyi herhangi bir sorun yok ama geceleri sürekli kaçırma oluyor kaç yol denedim geceleri kalkıp götürüyorum ya öncesinde yapmış oluyır ya da sonrasında tekrar yapmış oluyır bufğne kadar her gün yıkıyordum çarşaf vs ama artık kış hem o hasta olacak hem sürekli yıka kurut olmuyor yani dün artık en son acaba geceleri bez bağlasam mı diye düşündüm lütfen tecrübeli anneler yardımcı olırsanız sevinirim 💐