Kelebek671 Biraz önce uyandığımda iç çamaşırımın böyle biraz ıslak olduğunu fark ettim normalde akıntım vardı akıntı ile birlikte ıslaklık geliyordu ama bu sefer normal bir şekilde ıslanmış az az geliyor olabilir mi ? Ne kadar çok olursa bu amniyon sıvısıdır
3kedili2bebekli Kelebek671 bir miktarı yok onun damla damla bile gelebilir benim önce damla damla gelmişti bir görünün bence doktora
3kedili2bebekli Kelebek671 evet bir anda patladı ama mesela kız kardeşimde hiç gelmedi sadece sızıntı oldu