Biz de baya araştırmıştık en sonunda bi arkadaşım Wagon Drive önerdi. Bütçeni belki biraz aşar ama bence değer ya biz premium modelini kullanıyoruz hem çok hafif hem de tek elle kapanıyor acayip pratik. Bütçeyi çok aşmamak için city modelini öneririm.