beautymom Sss1947 yarın saat 11 de randevum var canım gözüme uyku girmez artık kalp atışını inşallah duyarım ☺🥰❤
mavibonck beautymom canım neredeyse 10 haftalık olacak bebeğin benim de son adet 6 agustostu şuan 10 haftalık hamileyim beta değerinin de bu kadar yüksek olması bundan hayırlı olsun 💕
mavibonck beautymom kalp atışını da yarın inşallah duyarsın rabbım sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah çok sevındım adınıza bu kadar zamandır bekliyormuşsunuz duygulandım sizin adınıza gerçekten 🥹😍
beautymom mavibonck çok teşekkür ederim kuzum inş’ALLAH sağlıklıdır ve inş’ALLAH büyüktür şu 7 8 haftalığı almak düşük tehlikesini atlatmak istiyorum biran önce ve Rahim vebim gibi evlat hasreti çekenlere sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin 💕💕🙏🙏
beautymom Sss1947 gittim kuzum salıklı şuan bişey yok dedi kalp atışını da duydum 7 cm miş 7+2 günlükmüş biz 10 haftalık bekliyorduk