beautymom Kitlik_irm ay gerçekten mi içim içimi yiyordu çok teşekkür ederim ne yapıcağımı şaşırdım 🥰🥰💕🙏🙏🙏
mavibonck beautymom canım neredeyse 10 haftalık olacak bebeğin benim de son adet 6 agustostu şuan 10 haftalık hamileyim beta değerinin de bu kadar yüksek olması bundan hayırlı olsun 💕
Baklavaseverim beautymom İkiz falan değil 2 aylık hamilesin bacım sen o yüzden o kadar yüksek keşke ben de böyle geç öğrenseymişim fazla erken öğrenmiştim 🤣 tabi eğer istiyorsan inşAllah ikizdir diyelim de
beautymom Elzem123 sağol canım benim allah sonunda yüzümü güldürdü isteyen herkese nasip etsin 6 senedir bekliyordum 💕😊🙏
Minikkkk_0 beautymom hayırlı olsun Allah sağlıkla sıhhatle mutlulukla kucaklarımıza almayı nasip etsin ❤️
Elzem123 beautymom yaaa şimdi daha çok sevindim inanın Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin ☺️