Fatmazehra1 Pazartesi günü ben doğuruyorum çok heyecanlıyım 2. Doğumum 1 tane oğlum var ama onun içinde çok üzülüyorum 🥺🥹 inşaallah sağ salim bebişlerimizi kucağımıza alırız ❤️
mutlanne2 Fatmazehra1 Aynı gün benimde var hakkımızda hayırlısı kolaylıkla olsun benimde 1 kızım var 😌 Çok farklı duygular içinde oluyor insan
Fatmazehra1 mutlanne2 İnşaallah kolay doğumlarımız olur sağlıkla bebekleimizi kucağımıza alırız hem hüzün hem mutluluk birçok duyguyu aynı anda yaşıyoruz 🥹❤️