Doktorunuza danışın, daha önce yaptırdıysanız falan veya bazı durumlarda gerek görmeyebiliyor öyle olursa yaptırmayın. Bazı doktorlar da ilk dozu okeyliyor ikinciye gerek yok diyor. Kafanızı karıştırmak istemem ama en azından içiniz rahat şekilde ilerlersiniz. Önceden 30. Haftada yaptırıyorlarmış, sağlık bakanlığı geriye çekmiş. Önceden neden 30 olduğunu, neden o kadar beklenmesi gerektiğini araştırmak lazım bence. Ben ikisini de yaptırdım Birdaha zaten gerek olmicak ama şimdi olsa belki doktoruma sorup öyle yaptırırdım.