esenkymn Kızlar merhaba 15. Haftadayım lekelenme sorunu yaşıyorum 5 gün iğne ve progestan fitil kullanmaya başladım. Bu sorunu bu haftalarda yaşayanlar oldu mu süreç nasıl ilerledi. Yardımlarınıız fikirlerinizi bekliyorum morale ihtiyacım var
busra33003 esenkymn bende de olmuştu çok korkmuştum iğne vuruluyordum her gün iğne bitince fitil vermişti doktorum ama başka hiç olmadı sebebi her şey olabilir demişti nedenini söylememişti idrar yolu enfeksiyonu vardı bende belki de ondan olabilir 2.5 3 aylıktı bebeğim tam hatırlamıyorum ama
zeynepyksl esenkymn benim de lekelenmem oldu 1 gece hastanede yattım geçen hafta 17 haftalıktı ağrımda çoktu şimdi sabah akşam progesteron kullanıyorum bütün tahliller falan her şey temiz çıktı doktor sadece düşük tehlikesi olabilir dedi ama çok şükür o günden sonra lekelenme falan olmadı ben o gün kendimi çok yormuştum ondan diye düşünüyorum şimdi sürekli yatıyorum sizde çok yormayın kendinizi