Arkadaşlar sabahına sezaryen doğumum var ilk gebelik ve cidden korkuyorum neden bilmiyorum ama içimde böyle bir his var göğsümün üstüne öküz oturmuş gibi cidden beni neler bekleyecek edecek diye düşünüp duruyorum lütfen dualarınızı eksik etmeyin kızlar Rabbim sağ sağlim hepimiz bebişlerimizi kucaklarımıza alalım 🩵🩵🙏