kızlar 3,7,10 kasım ilişkiye girdik eşimle reglime beş gün var. 6 gün varken test yaptım negatif çıktı yine bugünde affedersiniz ilişkiye girdik ama yumurtlama günüm değil haftaya regliyim olarak gözüküyor çok sıkıldım kısır mıyım diye düşünmeye başladım erkenden yaptım testi ama bilmiyorum hisleri de kuvvetli olan var mı? Reglim gecikince bir daha yapacağım. Yerleşme kanamam da olmadı. umarım reglim gecikir.