Kızlarımda yediğimi çıkardım. Düşük olan oğlumda ve şuankinde sürekli yemek yemek zorundayım. Aşermek değilde açım hep. Yemezsem midem bulanıyor. Yersemde ilk saat bulanıyor. Ben ilkinde 12 , ikincisinde 6 kilo almıştım. Sanırım bunda ikisinin toplamını alıcam. Yemekten yoruldum.