Kızlar iyi geceler. 38+3 olduk.
Serklajlıydım. Geçtiğimiz cuma serklajım alındı. Çatı muayenesi yapıldı. Doktorum doğum her an başlayabilir dedi.
Bugün de doğurmayınca sabah muayeneye çağırdı. Tekrar alttan muayene etti ve bu dokunusların doğumu başlatabileceğini söyledi.
00.18 de kasığıma ağrı girdi belime yayıldı. Aynı ayrı 01.21de de tekrarladı. Acaba doğum başlıyor olabilir mi? Tuvalete gittiğimde sildiğim peçeteye sarımsı sümük gibi bir akıntı geldi ama azdı. Nişan olabilir mi