Kızlar hastane için kendime 2 adet pijama takımı aldım. Ama ebeler sık sık açılmayı takip ediyormus bunun için elbise tarzı gecelik gerekliymiş sanırım. İlk gebeliğim doğumum devlette olacak hastane kendisi önlük elbise tarzı bişey veriyor mu yoksa almalimiyim tecrübeli anneler yorum yapabilir mi