nurssmom Bugün bir haraketlenmeye başladı 11e doğru o saatten beri arada durup haraketleniyor haraketlerinide sert hissediyorum aniden haraketlenmesi normal mi 29+2deyiz
Busranur_mnts nurssmom ne zaman sert hareket hissettin canım ben 22yim hafif hissediyorum arada bir iki kere daha net hissettim ama başka olmadı
Sydnr58 nurssmom benim bir kaç gündür fazla hareket etmiyor neden acaba ya. 29+5 side de öyle oluyor mu
291521 Normal bacım normalll biz 40+4 oldukk hergün aynı özellikle akşam ve gece ha geldi ha gelcek modundayız😂
nurssmom Yasoss evet bazen sakin olmasına alıştım ama bu kadar haraketlenmesi haraketlerini bu kadar sert hissetmek garip geldiii
Zeynepow nurssmom ben de 29+4 oldum benimki de çok hareketleniyor gece. Bazen canımı acıtıyor. Bence normal. Sizinki cinsiyet ne?
291521 nurssmom korkma kuzum yerleri daraldı ya o yüzden daha net birazda acılı hissediyoruz ne durumdasın
Meral_63 nurssmom Benim kızda gündüzleri bide geceleri şimdi onun hareketiyle uyandım 🥲ama çok güzel bir duygu
nurssmom Meral_63 Evett mükemmel bir duygu hamileliğin en en güzel yanı bu zaten. Ama korktum ani bir haraket değişimi olunca
291521 canannnblbll 😂😂 benim bugün ağrım var bilmiyorum beklemedeyiz evdeyim inşallah düzenli olur ve doğar😫
nurssmom Sydnr58 evet bir kaç gündür azdı haraketleri sanki yavaşlayıp büyüyp güçlenmiş gibi şiddetli geri döndü işte 😂