Sabah 8 de sezeryan olucam ilk sezeryanim genel olmustu bu devlette olacak spinal anestezi yuksek tansiyonum var 1 haftadir yatisim yapilmisti bugun 37. Haftamiza girdik dogumda sabah 8 de allahin izniyle bende cok korkuyorum ve sizden cok dua istiyorum