Ilkesmomy ne güzel İnşallah darısı arkadaşımın başına bende hamileyim 8 +3 bende ona çok dua ediyorum bi oğlu var onunda oğlu 5 yaşında sprel varmış onu cikarttirdi ida yumurtaliklatina zarar vermiş sonra ilaç tedavisine başladı bu ay çok ümitli İnşallah olur diye dua ediyorum