besteeys ilaçları düzenli kullandığınızda sıkıntı yaşamayacaksınız.Bende 7.ayda çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam normal olan değerim bi anda 5.08 çıkmıştı ama düzene sokmuştuk doğum sonrası da belli bi süre kullandım.Bebeğimden 1 aydan sonra kan aldıklarımda değeri sınırda çıkmıştı sonra kendi kendine düzeldi.