simssmom1 tugbazeyd1 gözün aydın canım bende cinsiyetini daha öğrenmedim 11 haftalığız. Postu görünce sevindim, inşalallah bana da nasip olur benimde 2 oğlum var birde kızım olsun canı gönülden isterdim 🌸💖🥹😇
tugbazeyd1 simssmom1 ayy inşallah ben bu sene kız senesi olduğunu düşünüyorum etrafımda ne kadar hamile varsa neredeyse kız fenomenlerin bile kız hep neredeyse :)
seher_3590 aysegulk07 merhaba canım saat 2 de randevum ama hemen ogrenmiycem arkadaşlar supriz yapacaklar bana yarına belli olur ama buraya tahmin için usg atarım kendimde anlarım zaten😃
aysegulk07 seher_3590 evet evet at da bakalım bende yarın öğreneceğim bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 😍😍
PapatiA tugbazeyd1 benimde bi oğlan var bi kız olsn istiyorum gerçekten ama oglan olsada arkadaş olur ıkıncının cinsiyeti gerçekten merak ediliyo ilkinde böyle merak etmemiştim
tugbazeyd1 PapatiA evet bende çyle düşünüyordum ama kız olunca ayrı bi seviniyor insan.aralarında ne kadar yaş farkı olacak acaba
tugbazeyd1 PapatiA benimkilerin 20 ay 🥹 biraz sürpriz oldu bizede yani oğlumun ilk yaş gününde hamileymişim
aysegulk07 tugbazeyd1 çoook heyecanlıyım ilk gebelik evet ve hislerim pek kuvvetli değil hiç hissedemiyorum hayırlısı olsun bakalım 😍😍😍
tugbazeyd1 aysegulk07 öncelikle sağlıklı olsun inşallah sonrası gönlünce olur inşallah mıtlaka banada yazıınn🫶🏻🫶🏻🫶🏻
aysegulk07 tugbazeyd1 gittim belli oldu burada herkes kız demişti ama oğlum oluyor çok netti bende gördüm pipisini😂😍 sağlığı herşeyi yerinde çok şükür
tugbazeyd1 aysegulk07 erkekler zaten hemen gösteriyor oğlumda öyleydi 🥹 sağlıkla kucağınıza alın inşallah peki siz ne hissediyordunuuz
aysegulk07 tugbazeyd1 ben içten içe erkek hissediyorum çok şaşırmadım açıkçası ama çok mutlu oldum sağlığı yerinde bi sıkıntısı yok şükür bu bana yeter 😍😍 sizde inşallah sağlıkla mutlulukla alın kucağınıza ❣️