Lavinyam06 seydademir61 bana doktorum Vajinal al daha faydalı olur yan etkisi az olur dedi öyle başladım
bebecim seydademir61 ben de kullanıyorum kanaman olmadığı sürece alttan , olunca ağızdan alırsın dedi
semiii Lavinyam06 Bana da doktor Eğer çok kötü hissedersen kendini fitil olarak yazdır öyle Kullan dedi de ben fitili düşünmüyorum
Lavinyam06 semiii zaten aynı ilaç değil mi ya ağızdan alıyorsun ya Vajinal Fitil olarak ayrı satılmıyor diye biliyorum
Yasewens Ben kanama kesem olduğu için kullanıyorum işe yarıyor mu 2 haftadır kullanıyorum dha çok artmış sizde durumlar ne
meryys Lavinyam06 Bende fitil olarak kullanıyorum akşamları koyup uyuyorum sabaha kalintisi yinede geliyor. Sabah işe ise giderken koyuyorum yarim saat uzanıyorum.
hzelll Lavinyam06 ben sabah akşam şekilde kullanıyorum ilk 5 dakika yatman gerekiyor zaten geri kalanı onun artığı düşmüş gibi düşünme sık sık iç çamaşırını değiştir :)
sevacano havvacab eğer genetik bir sorunun yoksa olur tabi çok etkili ben iyneyi de kullandım ama maalesef düşdü ama benim kan pırtısından dolayı o yüzden tutunamadı ama bir çok kişide çok işe yarıyor iyne ve fitil olarak çok işe yarar
baby2026_ @buse76 doktor vajinal almami söyledi teşekkürler bende yanlış mı aldım hata mı yapıyorum diye tedirgin olmuştum
iyiliktozu ghostty ben de 12. Haftadan bu yana kullanıyorum riskli gebeyim. Pazartesi dozumu 1000 mg çıkardı Hunileşme var diye. 8 saat arayla 400 200 400 şeklinde siz kaç kullanmıştınız?
ghostty iyiliktozu ben 200 mg kullanıyorum en başından beri günde 4 kere. Ayrıca progestan iğnem de var. Çok geçmiş olsun, progestan destekliyor merak etmeyin🙏🏻