Merhaba ben mart ayında şehir hastanesinde yaptırmıştım, sadece 2 yumurtam büyümüştü ve ilk aşılamaydı, çok da umut vererek konuşmamışlardı. Hiç dikkat etmedim diyebilirim aynı gün yatıp dinlendim sonra hep işe gittim, pek belirtim de yoktu. Hatta 10. Günde falan regl olacak gibi bel ağrım ve göğüs hassasiyetim olmuştu. Umudu iyice kesmiştim. Şu an 34. Haftadayım🫠♥️