ebruyelkencii 25 haftalık hamileyim sanki 1 hafta önce daha çok hareket hissediyordum bu aralar yine hissediyorum ama eskisi gibi çok değil nadir hareket ediyor sanki normal mi
Nisanmomy ebruyelkencii bazen bebeğin pozisyonundan kaynaklı daha az hissedebiliyormuşuz. Bende bazen yoğun bazen az hissediyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
nuriyegcl Bende aynı durumu yaşadım geçen benimki henüz yeni ama siz daha düzenli hissediyorsunuzdur hareketleri. Doktor stres yaptığında rahmin kasılır hissedemezsin demişti bir de enfeksiyon da etkiliyormuş hareketi hissetmeyi
Tugce3939 Bende 24+5 haftalık bı kaç gün hareket çoksa bı jac gün nerdeyse az hiç yok denecek kadar az hissediyorum normal mi acaba korkmaya başladım ya
bebetoli Tugce3939 bende çok korkuyorum iki gün hissediyorum mesela diğer gün gün boyu hiç yok neredeyse
Tugce3939 bebetoli hiç korkma canım bı yerde okudum uyku evreleri oluyormuş veya pozisyon kaynaklı oluyormuş pozisyon kaynaklı içeri tekme atıyormuş ama biz gissetmiyormusuz bende bazen korkuyorum ama içini ferah tut rabbim sağlıcakla hepimizin kucagimiza almayı nasip eylesin dua edelim bol bol birbirimize arkadasim