sec07 meelltteemm valla ben 5+3 oldum tık yok :) ne göğüs hassasiyeti ne mide bulantısı. Normalde çok güzel bişey böyle olması ama tedirgin ediyor. Beta artışı vs herşey çok iyi. Perşembe doktora gitcez bakalım ne durumda 🤩
nnur20 gögüs agrısının acısının alasını yaşıyorum ve dün mide bulantısından öldümmmm bugun daha iyiyim
zemyy sec07 sec07 ben de aynıyım hiç bi belirti yok şimdilik 5+3 oldum :) dün doktora gittik keseyi gördük haftaya da kalp atışı inşallah
sec07 zemyy ayy aynıyız❤️ 5+4 olmuşum gerçi saat itibariyle:) hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla geçirelim inşallah sürecimizi💐