Selam kızlar ilk gebeliğimde kaybım olduğu için perinatoloji ve kendi doktorum iki saatte bir bebeği uyandır hareket ettir takip et dediler bende korktuğum için sürekli hareket etsin diye dürtüyorum bazen beni çok korkutuyor hareket etmiyor galiba inatcı ve uykuya düşkün benim bebeğim uyuduğunda uyanmak bilmiyor hareket etmiyor aklımı alıyor benim gibi bu durumlar yaşayan hamişleeer var mı yoksa erkekler hep mi böyle :)
33+3 üz 💙💙