Ayseker doktorum beni 1.5 hafta sonra Çağırmıştı biz kese görmüştük doktorum 5 haftalık olduğunu söylemişti 10 gün sonra da kalp atışı için çağırmıştı kalp atışı da duyulmuştu 6+5 de, yani sizinde kalp atışı duymak için sanırım en az 2.5 haftanız daha var çünkü 7-8. Haftalarda da duyulabiliyor , bide beta değeriniz geç döllenmeyle bir ilgisi yok benim tam yumurtlama günümde gebelik gerçekleştiğini söyledi doktor önemli olan düzenli yükselmesi