ece99 Merhaba 6 Ekim pazartesi günü dondurulmuş çift embriyo transferi oldum, transfer sonrası 8. Günün akşamı evde idrar testi yaptım ve test pozitif🥹 aynı gece hemen kan testi verdik beta hcg 226 idi… sizce ikiz olabilir mi ya 😬
3kedili2bebekli ece99 olabilir de olmayabilir de yani benim 7. Gün negatif 10. Gün kanda 732 idi ikizler şu anki bebisime de adet geçtikten 5 gün sonra 644 le öğrendim tüp bebek değil bu yani aslında kan değeriyle alakası olmuyor
Mehmetabay0990 ece99 olabilir tabi ama yüksek gelende oluyor benim ilk oğlum da 8 gün 120 galiba ikincisi 56
ece99 ghostty yani mevlam ne eylerse güzel eyler ne yazılmışsa o, bişey demek istemiyorum bu süreçte ya :))
busrasya2334 ece99 aşkım hayır tüp bebekti ve 8. Gün kan testi verdim hcg 227 çıktı yani 8. Güne göre çok fazlaydı
busrasya2334 ece99 evet benim tek embriyo bölünüp tek yumurta ikizi olmuştu canım genetiğimizde ikiz var zaten çok birebir annem yek yumurta ikizi sizinki de ikiz gibi görünüyor sağlıkla gelsinler
Busbus55 busrasya2334 benim de 10. Gun 497 cikti 12. Gun 1254 cikti bölünme ihtimali var mi ki🙄belli olmuyor mu 5. Güne gelene kadar
mom28_ ece99 hayırlı ömürlü olsun inşallah 🙏 bizlerede dua edin bende kasımda transfer olacağım inşallah sizin ilk deneme mi sorun neydi
ece99 mom28_ inşallah güzel haberler alın,rabbim kimsenin emeklerini boşa çıkarmasın🤲🏼🤲🏼☺️ benim iki kanalım da enfeksiyon sonucu işlevini yitirmişti o yüzden iki kanalım alındı sonrasında tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım 🥹
busrasya2334 Busbus55 bana doktorum embriyolarımın bölünmeye çok müsait olduğunu söylemişti canım birde genetik zaten annem tek yumurta ikizi mesela ailemde çok var ☘️