xxR4bia Kızlarrr ben bugün yaklaşık 1.5 yıl sonra spiralimi çıkarttım, 2. Bebek istiyorumm. Aranızda spiral çıkartıp hamile kalan var mı? Ne kadar süre sonra kaldınızzz? Bir de spiral çıktığı gün bi kanama ya da sonrasında adet düzensizliği yaşadınız mıı
Merve_3300 xxR4bia benimki kendi düşüp hamile kalmışım kalamam olmadı belki reglken düşmüştür benimki
Nessozz xxR4bia çıkartır çıkartmaz düzeldi adet döngüm o kadar rahatladım ki. İlk hamileliğimde ilk ay hamilr kalmama rağmen 2 yıl sonra spirali çıkarttığımda 8 ay olmadı. Yani hemen olmayabilir moral bozmayın diye söylüyorum.
Zeynepenfal21 xxR4bia bende 3 yıl spralle korundum 2. gebelik için cikardim 7 ay sonra hamile kalabilme kimisi geç kimisi hemen hamile kalabiliyor çok endişelenmeyin yani
xxR4bia Merve_3300 yaa ne kadar süredir takılıydı, kısa süreliyse belki takan kişi tam takamamıştır, belki de sonradan kayma olmuştur o şekilde olmuştur. Bakalım benim nasıl olcak 🥹🥹
xxR4bia Gamzeee__ yaaa hemen olmuş çok iyi maşallah🥹🥹 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 🤲 sizin ne kadar süre takılı kalmıştı peki bir de bakır olan mıydı yoksa hormonlu olan mı
Merve_3300 xxR4bia yaklaşık 11 aydır felan takılıydı canim. 11 haftalık hamileyim. Taktıktan 1 ay sonra kontrole gittim yerleşmiş demişti ben belki cok ağır kaldırıyorum
Gamzeee__ xxR4bia bakirdi 4 yıl takılı kaldı hiçbir sorun yaşamadım 2. Bebe düşüncesiyle çıkarttım çocuk arası daha fazla açılmasın diye bakalım kısmet Dr planlı gebelik olduğu için hemen progestana başlatmıştı sizin Dr da verdi mi
xxR4bia Gamzeee__ yok hiçbirşey demedi bana, zaten sıra bulamadığım için mecburi gittiğim bi doktordu öncesinde muayene olup memnun kalmamıştım 🥲 ikinci gebelik için herhangi bişey sormak da gelmedi aklıma hiç o da söylemeyince sadece spirali çıkartıp gittim. Zaten benim işlemimi yaptı ben çataldan kalkıp geldiğimde başka hasta almıştı saçma sapan bi sistem işte 😡😡
xxR4bia Nessozz ya teşekkür ederim. Ben ilk bebeğimde de hemen hamile kalmıştım ama belki spiralden dolayı bi değişiklik olur mu diye merak ettim😅 hayırlısı olsun tabiki ne zaman nasipse o zamn gelir bebişimiz🥹🥹 peki sizin spiral çıktıktan sonra kanama olmuş muydu. Bende şu an tam adet öncesi olduğu için adet mi değil mi anlayamıyorum bu yüzden merak ettim
Gamzeee__ xxR4bia genelde eğer devlet ise o sacmaliklar çok oluyor haklısınız özellerde ateş pahasi hersey gönlünüzce olsun insaAllah
Nessozz xxR4bia Belki spiralden değildir ama onun dışında bi fark yoktu hayatımızda belki de tesadüftür bilemiyorum doktorum normal demişti. kanama işini tam net hatırlamıyorum canım ya lekelenme olmuştur belki. hiç bitmiyodu zaten o lekelenme mahvetmişti beni. Hayırlısıyla en doğru zamanda sağlıkla olsun inşallah.
xxR4bia Nessozz evet spiral lekelenmeleri beni de çok rahatsız ediyordu ya en çok ondan kurtulduğuma seviniyorum 🥹
Nessozz xxR4bia bi daha da taktırmam nasıl korunucaz onu da bilmiyorum ama bi doğurayım da hayırlısıyla sonrasına bakıcaz 😃
xxR4bia Nessozz ben bile şimdiden düşünüyorum 😅😅 deri altı implant da biraz mantıklı geliyor ama bilemiyorum da 🥹🥹
xxR4bia Gamzeee__ aslında eşim ısrarla özele gidelim demişti ben spiral çıkartmak için değmez diye düşünmüştüm ama aslında gitsem daha iyi olurmuş
Gnl54 Bilmiyorum ama bakırlı taktirdim fazla gecmeden hamile kaldım suan 20 haftalık hâlâ da orda spiral
birbebekbiranne00 Bende 5 yılı doldurdum ve yaklaşık 10 gün kadar önce çıkarttırdım bakır spiraldi. Bebek düşündüğümüzü söyledim folik asit başladık ve gebelik planlaması öncesinde tüm kan değerlerime baktı doktorumuz
xxR4bia birbebekbiranne00 E nabızdan görünüyorsa hangi tahlillere bakılmış bakabilir misiniz acaba merak ettim