Buseeeee66 Kızlaaaar cinsiyet belli oldu Oğluşumm olacak inşallah 🙏 Eşim ismini Alparslan koymak istiyo ben emin değilim çok ağır bi isim . İsim önerisinde bulunur musunuz 😇😇
suragungor Haftadan bildiriyorum hala icime sinen isim olmadi asil ve kuzey hosuma gidiyor gibi ama bilemedim esim göktuğ istiyor herkeste göktuğ ismini duydugum icin pek icime sinmiyor ama bakalim😂
Merve_3300 suragungor ay evet bizim de erkek olursa göktuğ diyor eşim turk ismi oldugu icin ama bilmiyorki herkes goöktuğ koyuyor. Ben Aybars Eymen Çağatay hoşuma gidiyor ama tam emin değilim cinsiyet belli değil. Benim ogʻlusum ismi de Atilla
Havvanur96 Buseeeee66 ilk oğlumun adı Mirza ikicide erkek onada aybars ismini koyduk 28. Haftada zor netlestirdik 😊 alparslan çok güzel bence. Göktuğ kerem uras arden cihangir alperen berkan bunlarda begendiklerim arasındaydı fikir olur belki. Aslında yekta ismini koyacaktim ama anlamı eşsiz benzersiz tek biricik anlamına geldiği için uygun bulmadık
Aloska Buseeeee66 biz Metehan ya da Mete noyan koyacağız balım istediğin eğer hafif ama güçlü bir isim istiyorsan Atahan, Atabey, Yağız, Pars, Aybars, Kutay isimlerini önerebilirim 🩷
ikrammissm Buseeeee66 aynı durumdayız benim eşimde Alparslan diyor başka bişey demiyor o yüzden isim düşünmeyi bıraktım gibi 😑😂