Şu anda 39+4 üm ilk kızımda 40 ı doldurmuştuk öyle gelmeyince suni ile normal doğum yaptım ama zor oldu 12 saatte doğdu şimdi başka bir doktora gidiyorum o da programa göre bittiği gün yani cuma ya gün verdi o zamana kadar kendiliğinden oldu oldu olmadı yatışını yapıp suni ile başlatacağım eğer açılma olmazsa sezeryana alırım dedi ben de sezeryan istemediğimi söyledim ama şimdi sorum 40a girdiğim gün alacak acaba kendi sancılarımı beklesem mi doktorla konuşup kabul edip etmeyeceğini de bilmiyorum muhtemelen süren doldu diyecek yine aynı şekilde zor olur diye korkuyorum ama hiç bir belirtim de yok daha fazla bekleyemeyiz dedi