Krdgzm Selamlar oğluma 52 gün kaldı insallah🌺 kıyafetlerini yıkamayı düşünüyorum. Nerede kurutulmali sizce peteklerin önüne mi asayım yoksa balkonda kurutmaliga mi asayım balkonum kapalı panjurlu ama rutubet almış ikilemde kaldım
Yasemincifci Krdgzm en iyisi havanın güzel olduğunda balkona as cabım ya içerde tuhaf bir kokusu oluyor çamaşırların
Krdgzm Yasemincifci erken mi sizce yıkamak için daha var ama içimden bir his hep erken yıka hallet diyor nedense
Yasemincifci Krdgzm boş zamanında hallet nolur nolmaz erken gelme ihtimalide olabilir hazırca beklesin bizimde 92 günümüz var bende o zamnlarda yıkamayı düşünyrm