Esra995 ben ilk doğumumu genel yaptım 5 sene önce. ısrarla spinal yapmak istediler ama reddettim eşimde reddetti orda onlarda yapamadı çünkü çok korkuyordum. şimdi spinal olacağım doktor ikizlerim için daha iyi olacağını söyledi birde doktoruma cok güveniyorum diğer doktorumla çok iyi bir güven oluşmamıştı:) ama özeldeyseniz seçersiniz