Mervekipk Kızlar bugün Dr A gittim 32 haftalığım nts de sancım çıktı ve ben hastane çantası hazırlamadım benim aklıma gelmeyen sizin aklınıza gelenler olacaktır aklınızda kileri yazar mısınız mesela 6 tane takım koydum iki bebek için yeter olur mu
Tubiiiiiiii Mervekipk bu bennnnn 🥹😭 ben valizime 3×2 adet yenidoğan takım ve 2 adet battaniye koydum biberon bebek bezi ve hasta bezi alt açma örtüsü kendime de 3 adet pijama takımı ve yazma kuzenim süt sağma makinesini getiricek onu koyucam aklıma geldikçe hazırlıyorum işte 😊😊
Mervekipk Tubiiiiiiii ya sizinde mi ikiz mama felan koymayı düşünüyor musunuz ben düşünmüyorum ama karar da veremedim
Tubiiiiiiii Mervekipk yaa bilmiyorum ki koymam muhtemelen yani ihtiyaç olursa hastanelerde oluyor zaten bizden isterlerse eşim gider alır kendimi mamaya bağlamak sütüm olmaz diye kötü düşünmek istemiyorum