@ozlemre77 olmaz benim öyle leke 1 ay boyunca geldi ama kese duruyordu bebek vardı sonra kürtajdan bi hafta önce o kadar çok kanadı ki yine bi şey olmadı ama 1 hafta sonra kalbi durdu kürtaj oldum şuan ilk leke geliyorsa bi şey olmaz bence benim o kadar çok gelmezken doktor 3 ay gelebilir böyle leke ama bebek sağlıklı olabilir demişti sizin inşallah öyle olur 🙏🏻